این منم! زنی تنها، در میان بی نهایت هیاهو برای هیچ!

بسیار دیده ام و بسیارتر خواهم دید!

غم دارم و دعا میکنم تبدیل شوند به شادی... شما هم دعا کنید:)

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۹/۲۰
    ...

فرار بزرگ

دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۰۶ ب.ظ

کاش مثلا میشد فردا صبح از خواب بیدار بشم لباسامو جمع کنم و با یکی دو نفر که راحتم بزنم بیرون! به هیشکی نگم کجا میرم، موبایلی با خودم نبرم و فقط برم... برم و نیام تا وقتی که توان جنگیدنمو پیدا کنم... برم و نیام تا وقتی که وابستگیا نتونن اینطوری خردم کنن... 

خدا به خداوتدیت دیگه توان دارم... دیگه حتی نمیتونم دعا کنم چون اصلا نمیدونم چی بخوام... خدایا خودت به خیرش کن... تو رو به عزت و جلالت....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۳۰
سعیده معصومی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی